Hotel 1: Rembrandt hotel in Bangkok (dinsdag 11-2)

11 februari 2020 - Khwaeng Khlong Toei, Thailand

Rond 3 uur zijn we aangekomen in het hotel. De reisleider heeft iedereen ingecheckt en wat informatie gegeven over de komende dagen. Daarna mochten we naar onze hotelkamer. Een mooie en gelukkig schone kamer! De kamer is dus prima. Na even op bed gezeten te hebben zijn we het hotel en de omgeving gaan verkennen. Het hotel heeft vanaf de 28ste verdieping een prachtige skybar. Ook hebben we even gekeken waar we wellicht de aankomende dagen kunnen gaan eten.  We krijgen wel standaard gedurende de hele reis ontbijt aangeboden. Maar voor de lunch en het avond eten zullen we dus op zoek moeten! Rond 6 uur zijn we ergens wat gaan eten met een paar andere mensen van de groep en daarna zijn we heerlijk gaan douchen en rond 9 uur naar bed gegaan! We moeten morgen alweer rond 8 uur verzamelen voor de fietstocht door Bangkok en we zijn nog erg moe dus we kunnen wel wat slaap gebruiken! Welterusten!

1. Jacqueline:
    12 februari 2020
    Nou klinkt nu gelukkig een stuk beter dan het begin van de reis. Als het eten nou ook nog goed uitpakt zou helemaal mooi zijn. Lekker genieten. Twee weken vliegen zo voorbij.