Klaar voor vertrek (maandag 10-2)

10 februari 2020 - Schiphol, Nederland

Daar zitten we dan. Eindelijk klaar voor vertrek! Gisterenavond kregen we te horen dat de vlucht van 10:35 uur gecanceld was in verband met storm Ciara.🌪🌧💨 Dit was natuurlijk super erg balen want we waren er net allebei klaar voor om de volgende dag om half 8 op Schiphol te zijn. Na veel vragen en onduidelijkheid kregen we een nieuwe vlucht toegewezen die om 14:30 uur zou vertrekken maar al snel was die vlucht ook al vertraagd naar 17:15 uur. Dat is nu ein-de-lijk bijna zo ver! Omdat de vlucht vertraagd was en er meerdere vertragingen en geannuleerde vluchten zijn werd ons wel geadviseerd om ruim van te voren op Schiphol te zijn dus daar hebben we ons maar braaf aan gehouden. Bij het rondbanjeren op Schiphol hebben we wat lekkers gegeten bij Jamie Oliver. We hebben namelijk ivm de vertraging van de luchtvaartmaatschappij Emirates een tegoedbon gekregen om ergens wat te eten en drinken. Ik had pulled pork met een salade en wat gebakken aardappeltjes en Anouk had een pepperoni pizza. Daarna zijn we naar een massagestoel gegaan waar we alvast een voorproefje hebben kregen op de Thaise massages. Anouk heeft nog een nieuwe zonnebril en Starbucks gekocht. And last but not least zijn we kort voor vertrek nog even een frietje gaan eten bij de magische M (Mac Donalds)🍟 . Nu zitten we te wachten tot we mogen gaan boarden en het vliegtuig in mogen. Maar we zien het vliegtuig al wel en wow wat een gigantisch vliegtuig is dit zeg! ✈️🛫

1. Jacqueline:
    11 februari 2020
    Wat leuk om te lezen. En superleuke foto's. Eten bij Jamie moet wel goed zijn toch. Op naar een nieuwe dag! Lekker uitrusten en weer verder x
  2. Angelique Scherpenisse v Kuijk:
    11 februari 2020
    Leuk stukje om te lezen! Jullie zijn met volle maag op pad gegaan zo te lezen!
    Mooie zonnebril Anouk👍🏻😎ik kijk uit naar het volgende berichtje! Veel fietsplezier vandaag in Bangkok💋💋💋